пятница, 18 сентября 2009 г.

ანა ჯაოშვილი


4 комментария:

  1. 1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:

    „ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“.
    „ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“


    2. გადაიყვანე ზმნები მრავლობით რიცხვში
    ზის--------
    დაჯდა------


    3. დაასრულე წინადადება: საგნის რაოდენობისა და რიგის აღმნიშვნელ სიტყვას----------------------------- ეწოდება.
    მისი კითხვებია:-------------------

    ОтветитьУдалить
  2. მათემატიკა
    125-30=
    556-60=
    327-40=
    912-30=
    822-30=
    (231-40) + (8 * 5)=

    ОтветитьУдалить
  3. ქათული


    1. გაიხსენეთ ა. წერეთლის “გიმნაზიაში”. “ზოგს გული ეყრებოდა, ზოგს თავბრუ ეხვეოდა და ეცემოდნენ ძირს, მაგრამ ყურადღებასაც არავინ აქცევდა”, - წერია ტექსტში. ღომელი სიტყვებიდან ჩანს მასწავლებლების უსულგულობა?

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    11. თუ არსებითი სახელის ფუძე მ თანხმოვანზე ბოლოვდება, მაშინ მოთხრობით ბრუნვაში რა ხდება? (1)
    ________________________________________________________________________________________

    2. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი?
    ა) ებ, ბ) ები, გ) ი


    მათემატიკა

    1. ჩაწერე ციფრებით:

    ა) ორას სამი ათას ოთხმოცდაცხრამეტი


    ბ) ოცი ათას სამას ორმოცდასამი

    ОтветитьУдалить
  4. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить