1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:
„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“. „ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“
1. გაიხსენეთ ა. წერეთლის “გიმნაზიაში”. “ზოგს გული ეყრებოდა, ზოგს თავბრუ ეხვეოდა და ეცემოდნენ ძირს, მაგრამ ყურადღებასაც არავინ აქცევდა”, - წერია ტექსტში. ღომელი სიტყვებიდან ჩანს მასწავლებლების უსულგულობა?
11. თუ არსებითი სახელის ფუძე მ თანხმოვანზე ბოლოვდება, მაშინ მოთხრობით ბრუნვაში რა ხდება? (1) ________________________________________________________________________________________
2. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი? ა) ებ, ბ) ები, გ) ი
1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:
ОтветитьУдалить„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“.
„ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“
2. გადაიყვანე ზმნები მრავლობით რიცხვში
ზის--------
დაჯდა------
3. დაასრულე წინადადება: საგნის რაოდენობისა და რიგის აღმნიშვნელ სიტყვას----------------------------- ეწოდება.
მისი კითხვებია:-------------------
მათემატიკა
ОтветитьУдалить125-30=
556-60=
327-40=
912-30=
822-30=
(231-40) + (8 * 5)=
ქათული
ОтветитьУдалить1. გაიხსენეთ ა. წერეთლის “გიმნაზიაში”. “ზოგს გული ეყრებოდა, ზოგს თავბრუ ეხვეოდა და ეცემოდნენ ძირს, მაგრამ ყურადღებასაც არავინ აქცევდა”, - წერია ტექსტში. ღომელი სიტყვებიდან ჩანს მასწავლებლების უსულგულობა?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11. თუ არსებითი სახელის ფუძე მ თანხმოვანზე ბოლოვდება, მაშინ მოთხრობით ბრუნვაში რა ხდება? (1)
________________________________________________________________________________________
2. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი?
ა) ებ, ბ) ები, გ) ი
მათემატიკა
1. ჩაწერე ციფრებით:
ა) ორას სამი ათას ოთხმოცდაცხრამეტი
ბ) ოცი ათას სამას ორმოცდასამი
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить