1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:
„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“. „ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“
ქართული 1. გაიხსენეთ ა. წერეთლის “გიმნაზიაში”. “ზოგს გული ეყრებოდა, ზოგს თავბრუ ეხვეოდა და ეცემოდნენ ძირს, მაგრამ ყურადღებასაც არავინ აქცევდა”, - წერია ტექსტში. ღომელი სიტყვებიდან ჩანს მასწავლებლების უსულგულობა? (1)
1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:
ОтветитьУдалить„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“.
„ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“
2. გადაიყვანე ზმნები მრავლობით რიცხვში
ზის--------
დაჯდა------
3. დაასრულე წინადადება: საგნის რაოდენობისა და რიგის აღმნიშვნელ სიტყვას----------------------------- ეწოდება.
მისი კითხვებია:-------------------
მათემატიკა
ОтветитьУдалить125-30=
556-60=
327-40=
912-30=
822-30=
(231-40) + (8 * 5)=
ქართული
ОтветитьУдалить1. გაიხსენეთ რ.ინანიშვილის “შემოდგომის დღე” . “ნათელ, ლამაზ დღეს უცებ გადაეფარა თალხი” , - რა გრძნობას გამოხატავს მწერალი ამ სიტყვებით? (1)
_______________________________________________________________________________________
2. შვლის ნუკრს ყველაზე მეტად ეშინია : (1)
ა) ადამიანის, ბ) მტაცებელი ფრინველების, გ) მტაცებელი ცხოველების
8. არსებითი სახელის ფუძე რომ ვიპოვოთ, იგი უნდა ჩავსვათ (გააგრძელეთ) (1)
_________________________________________________________________________________
3. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი? (1)
ა) ებ, ბ) ები, გ) ი
მათემატიკა
1. ჩაწერე ციფრებით და გამოთვალე სამას ექვსისა და ოთხას ოცდაათის ჯამი:
2. დაალაგე კლებადობის მიხედვით:
5637, 345678, 23487, 253, 7654
ქართული
ОтветитьУдалить1. გაიხსენეთ ა. წერეთლის “გიმნაზიაში”. “ზოგს გული ეყრებოდა, ზოგს თავბრუ ეხვეოდა და ეცემოდნენ ძირს, მაგრამ ყურადღებასაც არავინ აქცევდა”, - წერია ტექსტში. ღომელი სიტყვებიდან ჩანს მასწავლებლების უსულგულობა? (1)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი? (1)
ა) ებ, ბ) ები, გ) ი
3. ზმნის ფუძე რომ ვიპოვოთ, (გააგრძელეთ) (1)
_______________________________________________________________________________________
მათემატიკა
1. ჩაწერე ციფრებით და გამოთვალე სამას ექვსისა და ოთხას ოცდაათის ჯამი:
2. ტონა ყურძნის გაყიდვით მევენახე 740 ლარს იღებს. რამდენ ლარს აიღებს მევენახე 3 ტონა ყურძნის გაყიდვით? (გამოსახულება შეასრულე ქვეშმიწერით)
3. დაალაგე კლებადობის მიხედვით:
5637, 345678, 23487, 253, 7654