1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:
„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“. „ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“ 2. გადაიყვანე ზმნები მრავლობით რიცხვში ზის-------- დაჯდა------ 3. დაასრულე წინადადება: საგნის რაოდენობისა და რიგის აღმნიშვნელ სიტყვას----------------------------- ეწოდება. მისი კითხვებია:-------------------
1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:
ОтветитьУдалить„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“.
„ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“
2. გადაიყვანე ზმნები მრავლობით რიცხვში
ზის--------
დაჯდა------
3. დაასრულე წინადადება: საგნის რაოდენობისა და რიგის აღმნიშვნელ სიტყვას----------------------------- ეწოდება.
მისი კითხვებია:-------------------
მათემატიკა
ОтветитьУдалить125-30=
556-60=
327-40=
912-30=
822-30=
(231-40) + (8 * 5)=
ქართული
ОтветитьУдалить1. გადაიყვანეთ მეორე პირში და დაწერეთ: (
ვარცხნის, ვარდება, ვაჭრობს .
-------------- ------------- ------------------
2. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი? (1)
ა) ებ, ბ) ები, გ) ი
მათემატიკა
1. ჩაწერე ციფრებით:
ა) ორას სამი ათას ოთხმოცდაცხრამეტი
ბ) ოცი ათას სამას ორმოცდასამი
2. გამოთვალე და მიუწერე პასუხი 53 + 21 * 5 – 4=