ამ ბლოგზე დაიდება ინფორმაცია გორის VI საჯარო სკოლის IV კლასის შესახებ
1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“.„ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“2. გადაიყვანე ზმნები მრავლობით რიცხვშიზის--------დაჯდა------3. დაასრულე წინადადება: საგნის რაოდენობისა და რიგის აღმნიშვნელ სიტყვას----------------------------- ეწოდება.მისი კითხვებია:-------------------
მათემატიკა125-30=556-60=327-40=912-30=822-30=(231-40) + (8 * 5)=
ქართული1. არსებითი სახელის ფუძე რომ ვიპოვოთ, იგი უნდა ჩავსვათ (გააგრძელეთ) 2. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი? (1) ა) ებ, ბ) ები, გ) ი მათემატიკა1. გამოთვალე და მიუწერე პასუხი 53 + 21 * 5 – 4=
1. წინადადებებში ქვეშ ხაზის გასმით აღნიშნე ზედსართავი სახელები:
ОтветитьУдалить„ინდოელი კარგი ვაჟკაცი ჩანდა. მას წელზე ძვირფასი ხმალი ერტყა“.
„ შაჰ-აბასი იყო მეტად აბეზარი მეომარი. მას ჰყავდა გაწვრთნილი და ლაშქრობაში გამოცდილი ჯარი“
2. გადაიყვანე ზმნები მრავლობით რიცხვში
ზის--------
დაჯდა------
3. დაასრულე წინადადება: საგნის რაოდენობისა და რიგის აღმნიშვნელ სიტყვას----------------------------- ეწოდება.
მისი კითხვებია:-------------------
მათემატიკა
ОтветитьУдалить125-30=
556-60=
327-40=
912-30=
822-30=
(231-40) + (8 * 5)=
ქართული
ОтветитьУдалить1. არსებითი სახელის ფუძე რომ ვიპოვოთ, იგი უნდა ჩავსვათ (გააგრძელეთ)
2. დააკვირდი სიტყვებს: ბუჩქები, ყვავილები, ბავშვები. რომელია მრავლობითი რიცხვის ნიშანი? (1)
ა) ებ, ბ) ები, გ) ი
მათემატიკა
1. გამოთვალე და მიუწერე პასუხი 53 + 21 * 5 – 4=